woensdag 11 juni 2008

Niet echt nieuws...


Ik gaf vandaag m'n laatste les (misschien wel voor lange tijd, maar een slimme kip kraait niet te vroeg victorie, dus later meer) en worstel me door bergen verbeterwerk. Ondertussen broed ik met de andere leden nog steeds op een goede naam, een fijn introducerend tekstje en een passend logo voor ons Gentse collectief. Daarnaast plaats ik nog eenmaal de affiche van zaterdag. Google Analytics leerde me dat nieuwe lezers immers niet verder kijken dan het eerste scherm. Ik zal rond 21u. aantreden. En ttwwoo paste bovendien hun website aan. Gelukkig bleven de klauterende ventjes. Liefs x

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zwellig! Kraaiende kippen...
Niet echt nieuws mijn...

Daniel Struyf zei

Wat ik me afvraag: komt daar veel volk op af of is dit echt wel voor de 'incrowd'?

Marie zei

Het café blijft open voor andere gasten. Vorige keer was het er stampvol en dus niet meteen de beste plek om poëzie voor te dragen. Maar ik doe mijn best :-)

Anoniem zei

de laatste les....ik met mijn nieuwsgierigheid (en ik moet tot mijn spijt toegeven dat ik nog niet alle posts hier gelezen heb): waar heb je les in gegeven?

Marie zei

Al drie Nederlands en dit jaar ook Engels in een 'concentratieschool'. Vies woord, maar het is dan ook behoorlijk heavy.

Populaire berichten