woensdag 29 april 2009

Poëzie op bestelling en Balein te Water II


Ik slaap met een kat en berijd op regelmatige basis de rug van een paard en een walvis. Kluger Hans' hoeven trappelen van ongeduld: het tweede nummer krijgt stilaan vorm.

Balein bruist zo mogelijk nog meer. U kan u ons de komende week twee keer aan het werk zien!

Op zaterdag 2 mei vieren we het eenjarig bestaan van café De Loge. We zullen er vanaf 16u. poëzie op bestelling brengen. U hoort het goed: u vraagt, wij praten. In een romantische tête-à-tête met één de Baleinen nog wel!

Op donderdag 7 mei stranden we in koffiehuis Trafiek aan, voor een tweede Balein te Water. De gastdichter is deze keer Wouter Steyaert, de andere namen vindt u op onze facebookgroep en binnenkort ook op onze blog. We starten rond half negen en zoeken nog vrijwilligers om wijn en bier te schenken. Hoe sympathiek Trafiek ook is, het blijft een koffiehuis... Indien u over een warm hart en tappershanden beschikt, graag een mailtje naar collectiefbaleinATgmailDOTcom.

Wees welkom!

2 opmerkingen:

K. zei

't Is donderdag 7 mei, Marie. Ik zal die avond me in het Citadelpark bevinden. Neen, 't is niet wat je denkt. Het Jeroen Van Herzeele kwartet speelt daar dan op het sympathieke festival Jazz sur l'Herbe. Als het daar niet te laat wordt, doe ik misschien nog een poging om café Trafiek te vinden. In elk geval: doe dat goed!

EvHoof zei

KLinkt heel leuk...maar helaas kon ik er niet bij zijn: edoch, is het allemaal naar wens gegaan?

Populaire berichten