dinsdag 17 februari 2009

Desda op 23 februari



'Desda', vorig jaar nog op een andere locatie in het Leuvense, behoort tot de top drie van poëziepodia die ik zelf mocht betreden. Net genoeg bruine kroeg om niet suf te zijn, een niveau dat niet van bedroevende kwaliteit is, gastvrije organisatoren en een aandachtig maar kritisch publiek. Vorig jaar deed ik nog een poging om tijdens mijn voordracht de griep weg te hoesten. De dag nadien bleek ik jammerlijk mislukt in mijn opzet en borg ik mijn schrijfsels met hoge koorts op voor een volgende keer. Dit jaar doen we het anders. Met een gezonder lijf en wat stevigere schoenen zal ik u mijn hersenspinsels schenken.

Er rest mij nog één probleem. Als verstrooide schrijfster in hart en nieren beschik ik nog steeds niet over een rijbewijs of bijhorende auto. Mocht iemand uit het Gentse dus zin hebben in een avondje poëzie met de rasechte podiumbeesten Jee Kast, Maarten Inghels en Didi de Paris... Lemme know please!

Kunstencentrum Stuk, Naamsestraat 96, tussen 21u. en 23u., inkom gratis.

ps De muzikale gasten ken ik niet, maar ik kan u met het hand op het hart vertellen dat de andere dichters van die avond absoluut de moeite waard zijn!

4 opmerkingen:

Sylvie Marie zei

Misschien is het wel iets voor Prins en ik?

Maarten zei

Jammer genoeg kom ik uit Antwerpen, dus meepikken zit er niet in. Ik zie je daar!

Anoniem zei

Heel veel succes, Marie! Wat staat je naam daar glamoureus te pronken bovenaan die affiche! Het pad van de roem ligt voor jullie open.

Anoniem zei

Zet je me ook bij de links. Het was een aangename kennismaking.Tot spoedig. Didi

Populaire berichten