maandag 22 februari 2010

Uitslag poll 8: nieuwjaarsvoornemens

Nederland haalt de troepen weg uit Afghanistan, ik ben naarstig op zoek naar collega’s die elke week met mij willen gaan sporten. Februari loopt op z’n einde, dus het is de hoogste tijd dat we eens kijken naar de nieuwjaarsvoornemens van de Huiverinkt-lezers.

‘Meer tijd voor mezelf. Grenzen trekken’ haalt een overtuigend resultaat: maar liefst de helft van de stemmen! ‘Gezonder en bewuster leven’ doen jullie blijkbaar al lang want slechts vijf lezers (20 procent) haalden dit aan als belangrijkste voornemen voor 2010. Slechts één lezer heeft een baksteen of kind in de buik, want ‘huisje-boompje-beestje’ werd slechts één keer aangeklikt. En één vierde van de voornemens komen we hier niet te weten, want zes lezers gaven aan zich ‘iets heel anders te hebben voorgenomen’ voor 2010.

En ja, ik broed op nieuwe teksten, samen met de regenvogels buiten. Maar het werk vraagt veel tijd, het slaaptekort sleept aan en het weer deprimeert. Ik denk dat ik de winter nog maar eens een briefje schrijf...

Geen opmerkingen:

Populaire berichten