dinsdag 18 november 2008

aanvulling

Voor de zeldzame lezer die deze blog voor de tweede keer sinds gisteren bekijkt: u merkt terecht op dat ik onderstaand tekstje nog wat uitgebreid heb.

Ik ben mij bewust van het feit dat onderstaande woorden niet voorbij hun blogstatus raken. Ze stellen vooral vragen en stamelen wat onvolledige antwoorden. In een taal die hier misschien vreemd aandoet.

Maar beste lezer, als u wil reageren, doe dat dan hier. Zo krijgen wollige woorden en discussies in het ijle eindelijk wat meer body. En van lijfelijkheid hou ik. Van spellingscorrecties die net als katholieke bomma's blijven beweren dat 'lijfelijkheid' niet bestaat evenzeer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat mag een log? Een log mag natuurlijk veel zolang het binnen de regels van wet en ethiek blijft. Zomaar een stuk tekst kopieren zonder de schrijver op de hoogte te stellen, of zonder link aan te leggen naar de bronpagina mag eigenlijk niet. Dus dat men jouw beschrijving heeft overgenomen zonder link (als ik je tekst goed heb gelezen) en zonder je op hoogte te stellen, dat is niet correct en op een bepaalde manier ook een schending van copyright.

Aan de andere kant is het wel weer goed dat jij als naam erbij stond en nog beter is dat dat het beste bewijs is dat je echt gelezen wordt :)

Populaire berichten